Menin hakemaan poika tarhasta eikä esikoista näy missään!

Pikkuveli uusi "Aajon Aajon äiti tuli hakemaan!" Ja tarhantädit sanoivat ettei Aaron ole siellä. MITEN NIIN EI OLE?!! No eskarista oli ilmoitettu että ei ole yhtään eskarilaista tulossa päiväkodin pihaan. Herran jumala! Missäs meidän poika sitten on. Ei sellainen kerta kaikkiaan ole mahdollista. Tädit ehdotti että jos isä on käynyt hakemassa. Heko heko! Kyllähän mä tietäisin jos mun mies olisi käynyt hakemassa pojan kesken päivän!! Lastentarhanopettajan olisi pitänyt tuoda Aaron koululta päiväkodille vähän ennen neljää.

Siinä kuulkaa säikähti tarhantäditkin ja soittivat heti koululle josta tämä uusi lastentarhanopettaja lähti etsimään Aaronia. Mä olin ehtinyt jo soittaa miehelle kotiin että lähtee myös etsimään pihalta ja puistosta.

Aaron oli jäänyt iltapäiväkerholaisten sekaan eikä lastentarhanopettaja ollut huomannut mitään! =(( Tosin poikakaan ei ollut välittänyt mitään. Siellä se oli pelannut palloa vaan. Ei mitenkään tyypillistä Aaronille.

Pääasia että löytyi mutta mä en tajua miten tuollaista edes voi tapahtua. Ei kovin hyvä kuva tullut tästä uudesta lastentarhaopettajasta, jota en ole edes vielä tavannutkaan...