Olen vihdoinkin saanut eteiseen himoitsemani punaisen maton! Ja mitä tekeekään meidän kissaneiti... vääntää torttunsa mun uudelle matolle! Nirri pois! No ei sentään... Mutta teki mieli sanoo oikein oikein ruma sana. Eikun kissankarkotetta joka matolle. Ne oli jo saanu yhden käsittelyn mutta ei näköjään riittäny. Se pitää nähtävästi uusia tasaisin väliajoin. Tärkeintä kuitenkin on että meidän eteisessä on punainen matto: tervetuloa elämä, olet kunniavieras kodissamme =)

Viime yö oli toiveiden täyttymys: Miika nukkui koko yön vaatimatta yömaitoa! Poikkeus tietenkin vahvistaa säännön...

Täällä on törkeän hiostava ilma! Taivas on täynnä pilviä, aurinko on piilossa ja lämmintä on semmoiset 20 astetta. Mutta teepä jotain, liikauta vaikka vasenta pikkuvarvasta niin koko kroppa on hiestä märkänä! Ilman suhteellinen kosteus taitaa olla aika korkea. Tervetuloa sademetsä näille leveysasteille.

Päässä liikkuu välillä niin kummia ajatuksia ja "jossitteluja" että käyn itseni hermoille! Jossittelut on turhia. Tiedän että jos niin ja niin olisi käynyt, millaista elämäni nyt olisi; enkä semmoista elämää ole itselleni halunnut silloin enkä nyt! Silti joskus miettii mimmoistahan se sitten oikeasti olisikaan. Olen kuitenkin suht tyytyväinen elämääni nyt.

Näin taas viime yönä ihan ihmeellistä unta, jossa oli korkealla kalliolla ja siellä oli ollut joskus todella upea leikkipuisto. Vasta kun olin tulossa sieltä jo poispäin muistin, että olin ollut siellä ennenkin. Eli olen nähnyt samasta paikasta unta joskus aiemmin! Ja tiedän että en ole ko. paikassa käynyt valvetilassa koskaan. Mitäköhän tämäkin nyt sitten taas oli... *kaivelee unikirjojaan*