Olin jonkun talon pihalla ja kuulin pomon kaverin äänen kulman takaa. Oli tarkoitus että minä vien sen autolla jonnekin. Pyörähdin sinne kulman taakse, iloinen jälleen näkeminen. Sivuseikkana; pomon kaveri käveli. Mentiin autoon, minä käynnistin sen ja se lähti liikkumaan kohti autotallin ovia. Mä painoin jarrua, ei mitään vaikutusta, ovet lähestyi... heitin peruutusvaihteen päälle ja peruutin, ei mitään vaikutusta... Auto meni ovien läpi, tallin läpi, leijaili (huom! se todellakin leijaili!) alas. Autotalli oli rinteessä, pudotus oli aika iso. Olin koko ajan ihan rauhallinen, vaikka pelkäsin koko ajan että jysähtää niin pahasti että se vahingoittaa pomon kaveria uudestaan... En ollenkaan panikoinut kuitenkaan. Eikä siinä käynyt mun mielestä mitenkään. Alastulo oli aika pehmeä. Kuitenkin pomon kaveri oli ehkä vähän shokissa tai jotain...

Sitt uni katkesi kun Miika kömpi viereen.

Minulla on kyllä tulkinta tähän itselläni, mutta olisi kiva kuulla muiden tulkintoja =)