Mulle iski joku vaaleanpunainen kausi tähän blogiin. Kun mä näin tämän pohjan niin mun oli ihan pakko saada tää =D Tervettä? En tiedä. Tämä on vaan ihana! <3

Noh, kun mä kipuilen noiden aiemmin kirjoittamieni asioiden kanssa niin huomaan että vastaan tulee juuri niitä tilanteita joissa mä  voin käsitellä niitä. On se maailmankaikkeus aika vekkuli.

Mä mm. puolipäivää kärvistelin kun en voinut tehdä yhden ihmisen pyytämää palvelusta koska en voinut ohittaa tiettyjä määräyksiä. Mä suurin piirtein rakensin asiasta paniikin, että tuo ihminen pistää täydellisesti välit poikki koska mä en voi tehdä mitä se pyysi. Tajusin kyllä koko ajan mistä oli kyse: minua ei hyväksytä jos en käyttäydy tietyllä tavalla. Ja sitt rupesin pelkäämään että mitäs jos tuo ihminen vahvistaa mun ajatusmallin! Mitä minä sitten teen, että pystyn käsittelemään asian niin etten pidä välien poikki menoa mun ajatusmallin vahvistamisena. Kyllä minä sitten rauhoituin, ja totesin sisälläni että minä kelpaan sellaisena kuin olen, ja JOS en kelpaa niin minussa ei silti ole mitään vikaa, ja menetys ei ole minun vaan sen toisen.

Noh, hän ei pistänyt välejä poikki, vaan vahvisti juuri sitä ajatusmallia että kelpaan juuri sellaisena kuin olen. Joo, vahvistuksen tulisi tulla omasta sisimmästä, mutta ehkä mä saan nyt vähän ottaa tukea ulkopuolisesta vahvistamisesta, jooko... Kunhan siihen ei vaan jää kiinni =)