Oli taas vilinää. Mä olin jonkun iiiison yliopiston kampuksella ja siellä hengailla kyllä tuttuja vähän joka lähtöön.

Yksi työkaveri antoi minulle spostiosoitteen jollekin tatuoijalle ja selitti mulle että se on tosi hyvä. Se osoite alkoi tiina@. Loppua en muista =)

Joku opettaja vaati että mun täytyy täyttää joku koe vaikka mä en ollut edes osallistunut ko. kurssille ja oppiaineeseen...  Mä vaan sattumalta eksyin siihen tilaan missä sitä koetta tehtiin. Se oli vielä joku ysiluokan koe. Etusivulla oli sitten kohta jossa raksi ruutuun systeemillä piti ilmoittaa etten ole osallistunut opetukseen enkä myöskään suorita koetta. =D

Mä en oikein tiedä mitä siellä sitt tein kun tuntui vähän etten mä osallistunut mihinkään opetukseen... Ehkä mä haistelin haasteita kun toi Mysteerikoulukin noin lähiopetuksena loppui (ainakin toistaiseksi).

Pihalla kun seisokeltiin jostain ilmestyi maailmojen sota -tyyppisesti lentäviä aluksia, joista tiesimme että ne ovat jotain filmausrekvisiittaa. Oli ne silti vähän pelottavia kun leijui paikallaan... Mä menin johonkin puolustuslaitteeseen sisälle ja vedin oven kiinni. Se ovi oli mun yläpuolella ja siinä oli pieniä pieniä ikkunoita. Ja mä katselin niistä kun semmoinen iso alus leijui ihan mun yläpuolella ja kolisutti sitä ovea. Mä pistin silmät kiinni koska se oli kammottavaa vaikka tiesin ettei ole tosi kyseessä. Se alus sai sen oven irti. Siihen se sitt lakkasi mutta se puolustulaite tai kapseli siitä siirrettiin jonnekin. Kun liike pysähtyi mä pomppasin sieltä ulos ja marmatin että tolleen siirtelevät. Pyytelivät kovasti anteeksi kun eivät kuulemma tienneet että siellä oli joku sisällä =D

Sitt mä lueskelin jotain vanhoja papereita joita olin itse kirjoittanu. Ne oli tyyliin noin 10 vuotta vanhoja. Mä olin niihin kirjoittanut jotain mun nykyisestä työkaverista ja pohdin siinä unessa että olenko mä muka tavannut hänet joskus aiemmin ja unohtanut asian ihan kokonaan, että ei voi olla mahdollista. Tästä seurasi että kun mä heräsin niin mä edelleen pohdin että voisiko se olla mahdollista. Mutta tulin siihen tulokseen että mä en ole voinu olla edes niin kännissä että sen takia olisin voinu unohtaa tavanneeni ko. ihmisen ;D