Ennen lomaa mä pohdiskelin että teen sitä ja tätä ja tuota. Noh, mä voin kertoa että loma on ollut onnistunut koska suurin osa niistä asioista jäi tekemättä!! =D Autokin on katsastamatta vaikka se oli se "pakollinen" asia loman aikana. Mutta sekin hoituu huomenna. Yksi vierailu jäi tekemättä, mutta eipä sitä tiedä jos mä vaikka vielä tämän viikonlopun aikana vilahdan naapuriin ;D Toinen tärkeä vierailu tuli tehtyä ja siitä raportoinkin jo jotain. En usko että haluatte ihan kaikkia yksityiskohtia siitä kuitenkaan tietää =D

Mä tunnen jollain tapaa levänneeni. Mä olen shoppaillut, surffaillut, istunut kahviloissa... Ihanaa kuitenkin maanantaina palata töihin! Mä rakastan mun työtä ja työpaikkaa!

Mä olen höpsähtänyt hyvin naisellisiin asiohin viime aikoina: koruihin, hameisiin, käsilaukkuihin... Välillä olen miettinyt onko mulla lääkitys ihan kohdallaan =D Kun eka kertaa pidin yhtä noista alempana kuvatuista hameista paljain säärin, ihastuin totaalisesti siihen mitä helmat liehuivat paljaiden säärien ympärillä. <3

Mutta mikä tärkeintä: pidän itsestäni sellaisena kuin olen! <3 <3 <3