(tämä puhukoon omasta puolestaan)

Elämän siltoja kulkenut oon,

yli jokien tulvivien
Etsinyt paikkaani joukosta eksyneiden
Sydämmen suojaksi kuoren mä tein,
jotta kestäisi matkallani
Nyt sinun kanssasi tuntuu kun se sulaisi

Tämä kivestä veistetty sydän
sinun käsissäs vettä kun ois
Tämä kylmyyteen tottunut mieli
lämmöstäsi ei tahtoisi pois
Joka hetki on kanssasi kallein,
joka päivä ja jokainen yö
Tämä kivestä veistetty sydän tahtiisi lyö.

Tien viitoista selvää saanut mä en,
harhaan kuljin nyt sen tajuan
Vaan kun sut löysin nuo menneet mä pian unohdan
Joskus jos luulet et pois lähtisin, älä pelkää ei niin käydä voi
Tää kivinen sydän kun laulua sinulle soi

Tämä kivestä veistetty sydän
sinun käsissäs vettä kun ois
Tämä kylmyyteen tottunut mieli
lämmöstäsi ei tahtoisi pois
Joka hetki on kanssasi kallein,
joka päivä ja jokainen yö
Tämä kivestä veistetty sydän tahtiisi lyö.

Oon matkani tehnyt, mä tiedän
Ei mikään mua sais lähtemään.
Sinun viereltäs onneni löydän
Joka päivä sen selvemmin nään

Tämä kivestä veistetty sydän
sinun käsissäs vettä kun ois
Tämä kylmyyteen tottunut mieli
lämmöstäsi ei tahtoisi pois
Joka hetki on kanssasi kallein,
joka päivä ja jokainen yö
Tämä kivestä veistetty sydän tahtiisi lyö.