Tänään olimme yhden kurssilaisen kotona.

Aluksi kahvittelimme ja kerroimme kuulumisia. Sitten siirryimme toiseen huoneeseen ja teimme itsemme ympärille rakkauden kehän. Eli Äiti Maan rakkaus ja Kristusenergian rakkaus yhdistettiin auraamme. Se oli mielenkiintoinen kokemus. Tunsin päälaella ikäänkuin paineen ja mietin että nyt tapahtuu jotain energiatasolla. Jälkeenpäin selvisikin että kruunuchakran lisäksi 2 seuraavakin chakra loistivat tämän harjoituksen ansioista. Kun nyt olimme rakkauden kehässä, otimme jonkun mieltä painavan asian ja katsoimme sitä rakkauden silmin. Jollain tapaa eheyttävä kokemus. Minä kuvailin tilannetta niin että se asia vain oli. =) (nyt kun kirjoitan tätä, kruunuchakrassa alkoi kihelmöidä uudestaan!)

Keskustelimme, söimme ja sitten saimme hoidon, henkioppailta.

Sepä olikin mielenkiintoista, että minusta oli kauhean vaikea ottaa vastaan sitä hoitoa. Minun piti ihan tietoisesti ajatella, että otan hoidon vastaan ja se ON turvallista. Tunsin miten jalkojani hoidettiin, samoin vasenta kättä (vasen vastaanottaa!) , kurkkuun nousi taas pala. Tämä pala kurkussa on ollut kauan mun ongelma. Jotain ongelmaa ilmaisussa, tiedän. Minullahan oli kuun alussa kurkku kipenänä ja tässä välissä jo nuhakin. Kaikki tämä liittyy siihen ilmaisuun. Olen niellyt kiukkuani. (palaan tähän myöhemmin) Nousimme myös ylös liikkumaan.

Keskustelimme myös voimaeläimistä. Minähän koen kaikki kissaeläimet läheisiksi. Jaana nimesi myös valkoisen pöllön sekä rotan. Mielenkiintoisia yhdistelmiä.

Lisäksi sovimme jokaiselle yksityisajan Jaanan kanssa. Minun aikani on jo huomisiltana ja oletan että palaamme tuohon kiukun nielemisteemaan silloin ;)