Olen nyt siis Loviisassa ja tässä joutessani töiden jälkeen hotellissa naputtelen tätä viestiä. Noh, sehän ei ole salaisuus että Loviisassa olen ;D

Jossain aiemmassa viestissä kirjoitin käyneeni Tiimarissa, mutta ostokset jäivät salaisuudeksi. Nyt kun joillakin posti on kolahtanut, tai ainakin olisi pitäny kolahtaa, niin kerron että minulla on nyt myös kakkosblogi joka löytyy täältä. Katsokaa ja ihmetelkää ja pudottakaa maan pinnalle ;D

Kerrotaan nyt sitten tähän samaan postaukseen kuinka täällä Loviisassa menee.

Saavuin tänne siis sunnuntai-iltana. Ensin junalla Kouvolaan ja sieltä sain autokyydin Loviisaan. Majoituin hotelliin. Tämä on mukava, pieni ja siisti paikka. Kahvi on kyllä ihan kauheen pahaa, kaikkialla! Mutta sitä on tietenkin kahviaddiktina pakko juoda kun ei ole muutakaan tarjolla ;D Ruoka on hyvää. Firma maksaa minulle siis majoittumisen, johon kuuluu aamiainen sekä lounaan. Illallisen maksan itse sikäli mikäli syön. Eilen söin, tästä päivästä ei vielä tiedä. =D Saunaankin pääsisin joka ilta.

Työt sujuvat. Kauheasti on päähän tungettu tietoa, enkä tiedä miten kauan se kaikki siellä pysyy. Tänään muistin jotain eilisestä. Jahuu! =P Ja toki opin uuttakin. Kirjanpito meni nappiin kerralla ... okei, melkein.. yhtä pientä virhettä lukuunottamatta. Voin olla hyvillä mielin. Kouluttaja kehuu miten näppärästi olen omaksunut asioita. =O Kummallista kun edellisessä paikassa en osannut mitään, muka ;D Alan itsekin oikeasti uskoa, että minä todella pystyn tähän!

Joten uskallan sanoa, että loistavasti menee =)