Huoh! Olipas semmoinen tapaaminen parin ystävän kanssa, että päässä on ajatusten myllerrys! Tehtiin tarot-tulkintaa ja sieltä tuli jälleen kerran selvästi esille että jottain pitäis tehdä uudella tavalla, käyttää luovuutta ja opiskella (?). Mie sain viikonloppunakin viestin että ole luova, nimenomaan työelämän suhteen. ARGH!! Kun sitt keskusteltiin mun mahdollisista työkuvioista niin tuli selkästi esille se minkä itsekin tiedän: minulla ei ole mitään selvää päämäärää. Osaan vain sanoa että haluan tehdä töitä. Mutta kun määritelmän tietenkin pitäisi olla tarkempi. =O No päästiin tiukan ja kiihkeän keskustelun tuloksena niin pitkälle, että haluan että työ on kodin ulkopuolella, että saan olla ihmisten kanssa tekemisissä ja saan käyttää hyväkseni myös koulutustani. Okei, aika hyvä alku verrattuna entiseen ;) Mun vaikeus on siinä etten tiedä mitä osaan, mitkä on mun vahvuudet ja mitkä heikkoudet... ne on ollu mulle aina vaikeita kysymyksiä. Mielestäni en osaa mitään hyvin, mulla ei ole mitään vahvuuksia ja heikkouksia sitäkin enemmän =D Oikeasti! En ole mielestäni hyvä missään!

Yksi ystävä sanoi kerran, että luulisi että tuolla työpaikkojen hakemisella olisin jo saanut jonkun työpaikan jos niin olisi tarkoitettu. Ehdotti, että ehkä se mun työ olisi jossain muualla kuin mitä olen yrittäny... Jaajaa... niin kun missä?

Rehellisesti; jos mun ei tarvitsisi ajatella realistisesti ja taloudellisesti niin mulla on kaksi suurta haavetta työn suhteen. Toinen on henkinen kirjakauppa (joku palstalla kirjoitti että oli nähnyt unta, että oli Kuopiossa ja oli mennyt Puijonkadulla jossain kulmalla olevaan henkiseen kirjakauppaan jos minä olin asiantuntevasti opastanut!) ja toinen on asuminen ja työskentely yhteisökylässä. Kumpikin tuntuu tällä hetkelle hyvin kaukaiselta ja mahdottomalta! Muita varsinaisia intohimoisia haaveita työn suhteen minulla ei ole... Realistisemmalta tuntuu työskentely jossain toimistossa. Mutta jotenkin näyttää siltä että maailmankaikkeus yrittää viestiä jotain muuta ?? =O

Mie sanoinkin tuolla tapaamisessa, että minä tarvitsen hyvin selkeät tienviitat. Minä odotan että jossain lukee ihan selvästi "Ninni-Riikka menee tästä ja tekee tätä." =D

Mulla on kauhea ajatusprosessi päällä! Mun päässä pyörii tasan tarkkaan muutama lause "Minulle räätälöity työ", "Käytä luovuutta", "Mikään ei ole mahdotonta", "Jotain uutta". APUAAAAAAA!!!! =D