koska avain jäi virtalukkoon. Avain ei kääntynyt mihinkään suuntaan eikä tullut pois. Tästähän seurasi se, että autoa ei voinut sammuttaa vaan se jurrasi tyhjäkäynnillä! Noh, kun minä sitä autoa siinä venkslasin niin onnistuin paniikissa jättämään vaihteen päälle ja nostin jalan kytkimeltä... sammuihan se moottori mutt virrat jäi silti päälle. Falck haki.

Huollosta vähän lupailivat, että saadaan auto tänään poiskin. Toivottavasti! Mun pitäis käydä ruokakaupassa sillä kaapit on tyhjät; meidän piti lähteä sunnuntaina mummilaan; ja ensi viikolla miehen pitäis käydä omalta äidiltään meidän kinkku. Tarvitaan autoa!!

Ja koska olen tosi huonolla tuulella, mun tekisi mieli purkaa pahaolo Herrahenkilöön joka on kaikkeen tähän syytön! Tosin se on hölmöilyt muuten mutta ne hölmöilyt ei mulle kuulu. Omapahan on elämänsä, niih. =) Minä en kuitenkaan aio purkaa pahaoloani häneen. Kyden sitten vaikka yksinäni täällä.