Vietin viikonloppuna aikaa korkeissa energioissa. Perjantai-iltana oli voimallinen healing-ilta ja pitkästä aikaa jopa tunsin jotain. Jännä juttu mutta jälkeenpäin on vaikea muistaa mitä varsinaisesti tapahtui healingmeditaation aikana. Ainoa selkeä muistikuva on pylväästä, jossa oli tasaisin välimatkoin ovaaleja värillisiä alueita; nähtävästi kristalleja tai muita hoitavia kiviä. Pylväs pyöri ja noista kivistä tuli energiaa. Olipa tosi selkeästi selitetty. Parempaan kuvailuun en kykene. Näitä asioita on jotenkin vaikea kuvailla sanoilla.
 
Sunnuntaina opiskelimme Aurinkoenkeleistä ja teimme kolme meditaatiota. Lisäksi oli noin tunnin energiahoito. Oli antoisa sunnuntai.
 
Minulla on semmoinen kummallinen ”vaiva”, että vasen puoli tuntuu olevan vähän väliä tukossa. Se on ihan erilainen kuin oikea puoli. Sitä on hoidettu kalevalaisella jäsenkorjauksella ja energiahoidoilla, mutta eipä vain tunnu pysyvän nämä minun puoliskot tasapainossa. Vielä ei ole minulle selvinnyt miksi vasen puoleni on tukkoinen… Jälleen olotilaani tasapainotettiin sunnuntaina. Jotainhan se yrittää minulle kertoa, mutta taidan olla hidas tajuamaan kun se on ollut enemmän tai vähemmän tukossa kohta 6 vuotta.
 
Minullahan on ollut uskonkriisi. Se vaivaa minua edelleenkin ajoittain. Osittain se on varmaan jotain kapinaa. Olen henkisessä murrosiässä?? Ai miten niin tässä pitäisi antautua Luojan työvälineeksi? Enkö minä saakaan päättää itse ja ohjata itse kun olen siinä niin hyvä?  Vai olenko sittenkään… Se on sitten ärsyttävää kun hommat ei suju niin kuin minä haluaisin! Ne sujuisi niin paljon paremmin, kun minä saisin päättää, eikö vaan. Olen kauhean itsekäs ihminen ja haluan itselleni kaikkea hyvää ja haluan että kaikki sujuu jouhevasti ja virtaavasti, sillä tavalla kuin minä haluan. Niih! Elämän pitäisi olla mukavaa. Töidenkin pitäisi olla mukavaa. Mutta kun ei aina ole.
 
Kun sitä on niin solmussa oman polkunsa kanssa. Kun ei tiedä mihin on menossa. Onko sitä edes oikeassa paikassa oikeaan aikaan, kun ei saa opastusta. Jos tietäisi mihin on menossa ja mitä on tarkoitus tehdä niin voisi ymmärtää miksi tiettyjä asioita on käytävä läpi. Mutta kun ei tiedä, niin ei ymmärrä
.