Niin, se ensimmäinen tapaaminen oli eilen. Meitä on 7 + kurssin vetäjä, Jaana.

Alussa vähän kerrottiin itsestämme; keitä olemme ja miksi olemme kurssilla. Tehtiin luottamusharjoitus eli toinen pisti silmät kiinni (ja kukaan ei sitten kurkkinut!) ja toinen ohjasi. Tulemme tarvitsemaan luottamusta toisiimme kurssin aikana. =)

Minulle ihan tuttuna harjoituksena katselimme kanavina mitä viestiä toiselle nousee. Minulla ei ollut vaikeuksia nähdä koska jo tiedän että näen, mutta siinä olikin sitten haastetta että tajuan sanoa kaiken mitä näen ;D Eli pidän jotain asiaa itsestään selvänä enkä hoksaa sanoa sitä toiselle! Harjoittelun paikka.

Kävimme myös hiukan ulkoilemassa, kun ensin olimme pyytäneet viestiä johonkin kysymykseen. Jokainen omaansa. Ulkoilun tarkoitus oli löytää se vastaus ympäriltään, ihan tavallisista arkipäivisistä asioista. Joo, löytyi. =) Mielenkiintoisena havaintona huomasin, että näin viestin myös parille muulle joita en kylläkään osannut yhdistää tiettyyn kurssilaiseen. Tiesin, siis että se on viesti mutta se ei ollut minulle.

Tokihan me kahviteltiin ja syötiinkin. ;)

Paransimme toisiamme. Ne olivatkin aika voimallisia. Minä sain jo parannusta em. kanavoinnin yhteydessä. Sen lisäksi vielä sain toki intuitiivisia hoitoa, joita siis teimme toisillemme.

Lopussa teimme vielä meditaation jossa kävimme korkeassa sielun tilassa. Minä hujahdin sen verran korkealle etten välillä oikein tiennyt onko minulla fyysistä keho vai ei. =D Jaana kysyi jälkeenpäin, koki jokainen rakkauden. Mun piti ihan jäädä miettimään miltä sen rakkauden olisi pitänyt tuntua. =O Tulin siihen tulokseen, että kyllä minä sen sielun tasolla tunsin, koska oloni oli jälkeenpäin rauhallinen ja tasapainoinen. Mutta fyysiseen olomuotooni asti se humahdus ei tullut. Olin ehkä liian kaukana kehostani...

Koko päivän ajan Jaana opasti meitä, neuvoi meitä, rohkaisi meitä luottamaan omiin kykyihin, omaan intuitioon. Ja eihän se prosessi toki siihen loppunut, kun halasimme toisiamme ja lähdimme kotiin! Ehei... sitä sitten jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ... ja jatkuu ;D Seuraavan kerran tapaamme 5.10. Ilolla odotan, sekä seuraavaa tapaamista että prosessia joka on sysätty liikkeelle. =)