Parkkeerasin torin alle! =D

Ei saa nauraa. Vakava paikka. Olen kauhuissani odottanut sitä päivää, kun sinne on pakko parkeerata. Ja tänään se koitti. Itse parkkeeraaminen ei enää kammota (sekin on ollut välillä yhtä helvettiä) mutta sinne torin alle ajaminen ja ne puomit ja maksuautomaatit ja taas puomit ja mitäs jos se auto ei löydykään 15 minsassa ja ja ja ja ...

En kuollut. Meni hyvin. Kävin kurkkaamassa ENNEN kuin maksoi mistä ovesta mun pitää mennä että pääseen suorinta reittiä autolle. Eikä parkkeeraus edes maksanu mitään tällä kertaa, koska viivyin alle tunnin ja sen saa ilmaiseksi S-etukortilla. ;)

Olen oikeasti ylpeä itsestäni. Olen vajaassa 8 kk kehittynyt autolla ajamisessa. Muistan kyllä vieläkin miten elokuussa olin kauhuissani joka kerran kun piti lähteä ajamaan ja herran jestas jos joku ajoi perässä ;D Nyt ahdistaa enää tämmöiset uudet tilanteet.

Silloin kun opettelin ajamaan, asuin huomattavasti pienemmässä kaupungissa eikä siellä ollut mitään parkkihalleja että olisi voinut opetella moista, kun olin kotiopetuksessa.

Onhan se hyvä että edes minä uskallan ajaa keskustassa, kun mies ei uskalla. Se kieltäytyy täysin menemästä rattiin jos pitää lähteä keskustaan päin =D