Eilen kävin työkkärissä jonottamassa. Mulla oli Miika, 9 kk, apumiehenä. Aaron oli tarhassa. Pitihän sitä virallisesti käydä näyttämässä että tämän näköinen naama olis töitä vailla. Siellä sitten selvisi, että olen oikeutettu palkkatukeen. Tämä oli ihan uusi juttu mulle. Nähtävästi tämmöinen on tullut sitten viime naaman näyttämisen. Sain yhden paikkaosoituksenkin ja ensi viikolla minulla on työhaastattelu. Työ olisi ihan omaa alaa (eli toimisto/kirjanpitotehtäviä) ja 6 tuntia päivässä. En tiedä miten kannattavaa tuo osa-aikainen on kun molemmat muksut pistetään kuitenkin tuolla tuntimäärällä kokopäiväiseen hoitoon... Mutta mun mielenterveys vaatii työtä!! =D

Törmäsin työkkärissä Heliin. Ja minä en usko sattumiin. Jokin tarkoitus silläkin oli. Emme ole viime vuosina pitäneet kauhean tiiviisti yhtä. Mikä lienee syynä, vaikea sanoa. En keksi mitään tekosyytä selitykseksi. Että Helille terkkuja ja jaksuja! ;)

Mua sapettaa yksi juttu joka liittyy mun harrastukseen, mutta en voi sitä tähän julkiseen kirjoittaa. Mutta tietäkää että se sapettaa ja olen antanut palautetta.

Huomenna alkaa Enkeli-energia -koulu! JEEEE! Sitä on kyllä odotettukin kesästä saakka... Kertoilen sitten kuulumisia sieltä kun ehdin.