1.Näin unta että oltiin vissiin ostettu omakotitalo, vieläpä ihan jostain muualta kuin Kuopiosta. Paikkakunnalla kiersi tarina, että ko. talosta oli joskus lähtenyt kaksoset viihteelle ja olivat kadonneet jäljettömiin. Mie oikein näin ne pojat =D Vissiin siinä unessa tapahtu muutakin, mutten muista.

2. Yhdessä unessa seurustelin jälleen yhden ystäväni kanssa. Aika usein ainakin kauheasti ikävöin unissa häntä. =P Ja hänellä on muuten kaksoisveli, siis ihan oikeassa elämässä. Tässä samaisessa unessa mun käsissä kasvoi jäkälää ja sammalta! =O Mutta sen unen aikana tapahtui jotain, tein jotain, toimin, niin että ne alkoivat itsestään tipahdella... Noniin ... mitenkään yksityiskohtiin menemättä =P (sorii... mie tiedän että luet tätä... minkäs mie unilleni voi ;D)

3.Olin entisessä työpaikassa.. jälleen... käymässä. Tämä on kaikkein selkein uni. Sanoin unessa entiselle työkaverille, kun se kysyi kuulumisia, että hyvää kuuluu ja aloitain maanantaina työt =O Hän hämmästyi, mutt sitt mie rupesin nauramaan, että ei nyt sentään, hyvänen aika, menen vasta haastatteluun torstaiaamuna =D (oikeasti menen!) Mies (sama kuin aiemmassa unessa) pyöri siinä jossain lähellä koko ajan. Mie katsoin ja kuuntelin, että mun tilalle tullut on ihan törkeen nopee tekemään töitä =O Myöhemmin näin että hän oli hyvin vanha nainen. =) Yhtäkkiä Mies tuli kysymään "Tiedätkö Ninni, kuka on meidän varavaltuutettu tällä hetkellä?" Huomaa, että se puhutteli minua etunimeltä ;D  Tuo juttu siitä varavaltuutetusta jatkui, lähinnä siitä että pitäisi saada taas oma varavaltuutettu. Mie kelasin ja kelasin, että kuuluuko Mies Vihreisiin, ja jos kuuluu niin mua ei enää pidättele mikään sen jälkeen kun olen maksanut jäsenmaksun =P (oikeasti siis aion maksaa Vihreän Liiton jäsenmaksun kunhan saan rahaa!) Me oltiin hyvin lähekkäin, oikein tunsin toisen lämmön. Vähän myöhemmin Mies lausui jotain runoa. Se sopi yleiseen tilanteeseen, mutta se oli selkeästi tarkoitettu minulle, koska katsoi minua suoraan silmiin. =P Olin vähän kauempana silloin. En muista miten se runo meni. Harmi! Se ei ollut sitt mikään romanttinen runo, vaan jotenkin sellainen kannustava, positiivinen, rohkaiseva. Muistan sen ihan selkeästi. Muistan, että hämmästyin sitä, että Miehestä löytyi ihan uusi puoli. Sehän harrastaa runoutta! =D

Voi jestas näitä mun unia!! =P