Onko teidän kaupassa kassalla tapana pistää esim. lihapaketit semmoiseen pieneen hedelmäpussiin? Tai jäätelöpaketit? Mun mielestä se on raivostuttavaa! Minä en halua mitään ylimääräisiä muoveja. Joskus mietityttää, että onko niillä joku tavoite että oman vuoron aikana pitää saada yks rulla tyhjäksi...

Ja kyllä, mie olen sanonu monta kertaa että minä EN halua niitä pusseja. Ja kyllä, olen antanut monta kertaa myös ihan kirjallista palautetta asiasta. Joka kerta ei vaan ehdi sieltä hihnan päästä huuta että ihmeessä laita kun itse kurottelee vielä tavaroita kärreistä.

Miksi niitä pusseja pitää tunkea joka paikkaan?

Monesti sitten kassaneiti/rouva on ihan ihmeissään kun sanon etten halua muovipusseja. Kerran jopa sain vastauksen: "Kyllä sinä nyt otat kun minä jo kerkesin laittaa." Tämä vastaus tuli hymyssä suin. Arvatkaa menenkö enää tämän kassarouvan kautta... Ihan kuin olisi oikein henkilökohtainen loukkaus kun en halua muoviroskaa kotiini sen enempää kuin on pakko.

Mistähän muuten kehittelisin semmoisia kestohedelmäpusseja ettei tartteis ollenkaan ottaa niitä muovipusseja edes heviosastolla?