Niin kuin aina, kaikkea hyvää on tarjolla yhtä aikaa ;D Minulle soitettiin tänään eräästä firmasta ja tarjottiin kirjapitäjän / palkanlaskijan paikkaa. Sanoin suoraan, että on vähän huonosti kokemusta, mutten usko sen olevan ylipääsemätön ongelma koska on koulutus alla. Ei kuulemma haekaan sellaista ihmistä jolla on vuosien kokemus kirjanpidosta, sellaisia olisi kyllä tarjolla. Hän haluaa ihmisen joka pystyy myös hyvään asiakaspalveluun. Hakee siis ihan tietyn tyyppistä ihmistä. Minua? ;D Noh, huomenna menen käymään. Saa sitten nähdä olenko se minä jota hakevat vai joku muu.

Yksi pieni juttu tässä on. Jos se olen minä, mun täytyy olla ensi viikko Loviisassa!! =D Koulutusta. Onneksi miehellä on ensi viikko lomaa. Tosin sanoihan tuo, että jos ei olisi niin asia järjestettäisiin. Työpaikka ei saa jäädä siitä kiinni.

Mutt miten mie osaan olla 4 päivää erossa perheestä? =D