Kuopus ontuu toista jalkaa ja on useamman päivän valittanut kipua siinä. Antaa hieroa mutta taivuttaa ei saa ja valittaa kun kyykistyy. Voihan olla, että on kasvukipuja mutta varasin silti ajan lääkärille kun kerran sain jopa tälle iltapäivälle. Tietysti tuntuu hassulle nyt mennä lääkäriin kun juuri eilen tuli jälleen kerran manattua sitä että lääkärit ei sitten tiedä yhtään mittään ;)

Onneksi minulla on huoneessa ovi jonka voi sulkea. Työkaveri sadattelee niin maan perusteellisesti. Noh, sori vaan mutta jos hänen koodaukset ei toimi niin voi voi; ei se ainakaan mun syy ole.

Ja nyt just muistin että olen unohtanut yhdet synttärit joten pitää heti tyrkätä tekstaria! ..... Noniin. Nyt on sekin hoidettu; parempi myöhään kuin ei milloinkaan =)

Illalla olisi ystävätapaaiminen joka toivottavasti nyt toteutuu. Kerran jo siirrettiin kun yksi meistä oli sairaana. Tällä kertaa mun maha vähän oireilee, mutta voi oireilla viikonlopun runsasta hiilaripläjäystäkin. Toivottavasti oireilee vaan tuota jälkimmäistä.

*muoks* Synttärionnitteluun tuli vastaus jossa kerrottiin että minua rakastetaan ja kaivataan. Mielenkiintoista. Olinkohan mä ainoa joka muisti synttärit... =D