Joten kai sitä pitää ymmärtää...

Tulin poikkeuksellisesti kahdeksaksi töihin. Kohta soittaa mies: "En löydä avaimiani mistään!" Nojuu, minähän ne varmaan olen ottanut töihin mukaan ;D Rauhallisesti totesin vaan, että ne ei oo mulla, oletko katsonut sieltä ja täältä ja tuolta... ja mitkähän vaatteet sulla oli eilen kun olitte jalista pelaamassa ja tulitte avaimilla ovesta... Saa nähdä onko se löytäny avaimensa.

Ja töissä toinen mies murisee huomenta. Kohta kysyy: "Oletko Niina tänään yksin?". Juu olen, mutta minä en kyllä ole Niina vaan Ninni =D Mikä siinä oikein on? Minä vaan kysyn, miksi olen aina Niina. Minä olen Ninni!! Onhan tuokin nähnyt paperini ja tietää että niissäkin lukee Ninni... että se on mun oikea nimi eikä lempinimi =) Mutta kun sekin on Mies.

*lisäys* Miehen avaimet löytyivät housujen taskusta... niiden jotka olivat jalassa. =D