Pitää vielä kertoo tämä.

Olin tänään siis kyläilemässä, ja kun olin lähdössä huomasin että käsi haparoi takin taskussa tyhjää. Siellä olisi pitänyt olla auton avain! Apua! En edes olisi tarvinnut koko avainta mukaani, koska olin bussilla liikenteessä. Se oli vain jäänyt aamusta taskuun... Taisin manata siinä ääneen (pyydän anteeksi emännältä ;D). Mutta mielessäni siunasin heti perään ja pyysin enkeleitä auttamaan minua löytämään tämän tärkeän avaimen.

Sanoin että ei auta, mun on nyt lähdettävä kampaajalle enkä voi pohtia minne avain on joutunut. Sanoin heippa ja soitellaan. Suljin oven ja marssin hissille. Ja edelleen mun käsi haroi siellä tyhjässä taskussa... Kas kumma: täällähän on muuten reikä. Kopeloin. Avain löytyi! Se oli sujahtanut takin sisään vuorin väliin =) Kiitos enkelit. Tänään oli nopea palvelu <3