Olen siis nykyisessä työpaikassa vuoden vaihteeseen. Välillä käy mielessä miten aikoovat pärjätä siellä kun minä lähden, mutta sehän ei ole mun ongelma jos eivät minua kerran halua pitää enää. Etsin jonkun muun työn.

Hiukan on toisaalta haikea olo. Tuolla olis ihan kiva olla vaikka työpari onkin lievästi sanottuna haasteellinen. On me nyt viime aikoina tultu paremmin toimeen. Kumpikin on oppinut jotenkin vähän myötäilemään toisen tapoja.

Minäkin olen oppinut työparin tavat viime hetkessä ilmoittaa millon olen lomalla ;D Eli tänään ilmoitin että voisin ensi viikolla maanantaina ja tiistaina olla lomalla. Työparilla ei ollut mitään sitä vastaan. Noh, enpä ole asiaa vielä tj:lta kysyny, mutta se tuskin vastustaa asiaa. Ei oo ennenkään vastustanu.

On se muuten nykyaikana kumma, että just kun oppii talon tavoille niin työt loppuu...