Eilen oli äitienpäivä. Niin lämmintä, ulkona meinaan. Vaikka varmaan se oli monessa perheessä kuvainnollisestikin lämmintä. Me olimme anoppilassa äitienpäiväkahveilla ja minä tongin anoppilan varastoissa meidän tavaroita. Kyllä! Meillä on edelleen tavaraa anoppilassa. Tosin osa on semmoista varasto kamaa kuten poikien pieneksi jääneitä vaatteita ja vaikkapa kukkaruukkuja. Vaatteita kaivoin sisaren pojalle.

Satu tuolla aiemmassa kirjoituksessa kommentoi odottavansa joutsenia ja kurkia. Ei me niitä kyllä enää odotella kun niitä on näkynyt jo kuukausi sitten =) Ja kuulunut. Äitienpäiväaamuna on varmuudella kuultu käenkukunta. Ehkäpä se innoistui edellisen yön pikaisesta mutta rajusta ukkosesta. Sekin on siis tälle keväälle jo koettu. Lapset nukkuivat autuaan tietämättöminä asiasta.

Tänäänkin on lämminpäivä. Tosin minä nautin siitä sisätiloissa. Täällä on onneksi viileää. Minä kun en tunnetusti nauti niistä kuumista päivistä. Vaikka eihän nämä päivät vielä ole mitään ahdistavan kuumia! Kasvit tarvitsevat lämpöä joten niiden takia tietysti toivoo sitäkin.

Menen tänään paikalliseen Lehto ry:n tapaamisen. Tämä on kolmas jossa olen mukana. Kun ei ole vielä vissiin tarpeeksi näitä vapaa-ajan aktiviteetteja. =P Välillä mä haavailen, että olis varaa jäädä kotiin niin kerkeis harrastaa kaikkee sitä mitä haluais =D En vaan tiedä saisinko mitään aikaiseksi kuitenkaan...