Olen juuri tajunnut, että minulla on huomenna työpäivä! Mitä kummaa... Minne se joulu hävisi? =D

Äijänkuvatukset on lomalla ensi vuoteen. Saavat aamulla viedä minut töihin ennen kuin lähtevät mummolaan ja tätilään. Onpahan miehen ruokahuolet yhdeltä päivältä hoidettu sillä kun menee äitinsä tai sisarensa ruokapöytään lasten kanssa. ;)

Saa nähdä mitä minä sitten huomenna siellä töissä touhuan. Perjantaina tunsin itseni vähän hyödyttömäksi kun työparillani (joka minua opettaa tehtäviin) oli kova kiire eikä hän ehtinyt minua opastaa. Onneksi jotain tekemistä osasin itsekin jo vähän kehitellä, mutta silti olo oli vähän semmoinen että olin enemmän tiellä kuin hyödyksi... Tiedän, että tämä olo on vain välivaihe, mutta silti se vähän jäi harmittamaan. Ehkä työparini ehtii huomenna opastaa minua enemmän avukseen.