Olen tässä pikkuhiljaa paikkaillut ja miettinyt mitä tarvitsen mukaan. Vaatetta nyt ainakin =D Jännittää niin paljon että maha on kuralla! Jännitän jopa junamatkaa vaikka olen matkustanut junalla lukemattomia kertoja!! Nyt on vaan kaikki tapahtunu niin nopeassa tahdissa, että mun pää ei ole ihan kestänyt mukana...

Tunnetusti minä EN ole nopea liikeissäni ja päätöksissäni (okei, muutamia harvoja poikkeuksia lukuunottamatta...). Kaikki sellainen joka sekoittaa suunnitelmat ja aikataulut, on pahasta. Minä olen aikataulusidonnainen ihminen. Ja sitt kuitenkin joku menee ja sotkee aikataulut ;D

Hyvä etten kieltäytynyt koko työhaastattelusta juuri tämän takia, kun tiesin että jos ja kun minut valitaan niin pääsiäisviikon suunnitelmat menee uusiksi... Noh, onneksi en nyt sitten kieltäytyny =P

Kunhan pääsen junaan ja matkaan, niin kaikki on helpompaa. Tiedän sen jo vanhastaan. Tämä "odottelu" on vaan ihan helvettiä! =)