Kotona. Oli lyhyt päivä. Tehtiin töitä klo 11 saakka ja sitten siirryttiin joululounaalle. Pikkaisen minua nolotti kun tj yms. istuivat samassa pöydässä kanssani. Tj jopa minua vasta päätä. Mutta kun minä olin siinä pöydässä ensin ja ne änkes samaan pöytään! Niih!! =D Ja siellä ei siis ollut mitenkään vakio/varatut pöydät vaan tj:kin kysyi onko paikka varattu... Noniin, mulla oli vaan semmoinen tunne, että jotkut katsoivat vähän silleen että toikin uus työtekijä on ängennyt samaan pöytään johtajien kanssa =D

Mutta enemmän minua nolotti muutaman työkaverin takia jotka poistuivat paikalta heti syötyään eivätkä kenellekään edes jouluja toivetelleet. Eli häipyivät kesken työpäivän. Minäkin saatan välillä olla aika idiootti sosiaalisissa tilanteissa mutta nähtävästi mulla sentään jotain tapoja on ;)

Nyt sitt pitäis ruveta valmistellemaan omaa joulua. Järjestelen paikkoja huomista siivoomista varten hetken aikaa ennen kun haen pojat tarhasta. Vastahan ne siellä heräilee joten ei sinne mitään kiirettä oo. =)