Olin sitten viime yönä tanssikoulussa Herrahenkilön kanssa. Tai ymmärtääkseni menimme sinne kyllä eri matkoja mutta pariksi me siellä päädyttiin. Opettaja vielä huusi minulle perään "Jos sinä aina ottaisit nämä tapaukset niin me päästäis helpomalla" (niin kun mitkä tapaukset??) johon minä nauroin: "En minä niitä kaikkia huoli, mutta tämä onkin erikoistapaus" Nojooh! Heko heko!

Kiinnitin huomiota siihen, että olimme paljain jaloin. Herrahenkilö istui jakkaralla ja sen jalkojen juuren alkoi kerääntyä paljon naisia palvovin katsein. Mulle alkoi tulla paniikki, että huonosti tässä käy. Mutta sitten yhtäkkiä tajusin, että eihän siinä ollut mitään hätää. Herrahenkilöhän on aidosti sitä mitä se aina on: kuuntelee, ja kohtelee ihmisiä herrasmiehen tavoin, säteilee eikä voi asialle mitään. Rauhoituin, mutta olin kyllä niin rontti että ajattelin "Palvokaa vaan mutta tuo mies on kyllä minun!" =D

Uni hyppäsi jonkun tietyn ajanjakson yli, koska yhtäkkiä olimme tanssikilpailussa ja me oltiin muuten hyviä! Siinä oli kuitenkin mukana tanssimisen riemua eikä mitään verenmaku suussa kilpailua.

Yhtäkkiä unessa oli eräs ihminen, jonka tiedän olevan selvänäköinen ihan todellisuudessakin. Ja hän sanoi minulle "Se mies jonka kanssa tanssit. Se muuttaa taloosi asumaan ja siitä tulee aviomiehesi." Ei kuulkaa ... ei puhettakaan että olisin riemastunut tai ilahtunut moisesta ennustuksesta! Päinvastoin! Jouduin ihan paniikkiin. Menin ulos istumaan hiekkalaatikon reunalle ja pohdiskelin siellä mitä meidän kummankin nykyisille aviopuolisoille muka tapahtuu, miten sellainen olisi edes mahdollista, täysin epätodellinen ajatus... Olin ihan kauhuissani!

Lähdin ulos nykyisestä kodista, ja kun astuin rappukäytävään kiinnitin huomiota siihen että talo oli remontissa.

Että sellainen uni. Tulkinta lienee aika monivivahteinen ;D