ja minä sen kanssa kotona. Mies oli pojan kanssa jo 2 päivää kotona. Mutta ei tuo vieläkään ole sellaisessa kunnossa että voisi tarhaan viedä. Niinpä mun piti sitten jäädä tänään kotiin kun miehen oli pakko mennä töihin.

Mun pitää vaan jostain hommata todistus siitä, että olen ollut sairaan lapsen kanssa kotona jos meinaan saada tältä päivältä palkan. Ihan älytöntä! Sanon siis terveydenhoitajalle, että lapsi on mahataudissa ja hän kirjoittaa lapun. Enhän terveydenhoitajallekaan pysty sen paremmin todistamaan onko lapsi oikeasti kipeä kuin työnantajalle. Hullun hommaa tämmöinen.

Mutta yhdestä vahingosta viisastuin kun en saanut omasta mahatautipäivästä palkkaa. Olin niin tyhmä, että kuvittelin että mahataudissa ei tarvitse lähteä terveydenhoitajalta lappua hakemaan. Vaikka voihan olla, että pelkkä puhelinsoitto olisi riittänyt. Sekin ihan hullun hommaa. Eiköhän lie terveydenhoitajalla parempaakin tekemistä kuin kirjoitella lappuja, että joku työntekijä on ilmoittanut olevansa mahataudissa...