Kylläpä minua jännitti tänä aamuna. Ei niinkään edessä oleva haastattelu, vaan sinne meneminen. Paikka kun ei ollut Kuopiossa. Noh, ihan turhaan kyllä jännitin koska se oli helpoista helpoin suunnistaminen ;D

Olin siis haastattelussa koulutusta varten. Kirjoitin siitä aiemmin. On työvoimapoliittinen koulutus; mun alaa. Hakijoita oli kuulemma 44, joista 22 haastatellaan ja 12 otetaan koulutukseen. Tuloksia jännitetään ensi viikkoon, tiistaihin tai keskiviikkoon.

Pienoinen yllätys sikäläisessä työkkärissä odotti. Aulassa odotti haastatteluun pääsyä myös entinen opiskelukaveri amk:sta. =) Sama osoite siis oli. Ehdimme vaihtaa ennen hänen haastattelua muutaman sanan, ja selvisi että hän oli tullut kahdella bussilla. Mie totesin, että jos maltaa odottaa sen 15 minsaa oman haastattelunsa jälkeen minua (mun vuoro oli siis heti hänen jälkeensä) niin toki pääsee mun kyydillä. Ehdimme siis jutella vähän pidemmästi kotimatkalla =)

Ainiin, enkä sitten hakenut koulutuksen ihan vaan uhallakin sen takia, että mies suhtautui asiaan negatiivisesti. ;D Vaan ihan sen takia, että se koulutus kiinnostaa minua ja uskon siitä olevan hyötyä minulle.