Aamulla töihin tultua huomasin, että työparini onkin sairaana. Yllättäen työpäiväni piteni tunnilla. Ei ole ongelma. Ja miten voisin sanoa 'ei' kun tj itse henkilökohtaisesti ja kauniisti tulee kysymään, voisinko mitenkään mahdollisesti olla neljään asti. Mahdollisesti voisin olla.

Minulla on aina vaalien alla ongelma. Ketä äänestän? Tällä kertaa minulla on täydellinen ehdokas. Ongelma on se, etten voi häntä äänestää, koska olemme eri vaalipiirissä! Omasta vaalipiiristä on entistä hankalampi löytää sopivaa, koska tietenkin vertaan häntä tähän täydelliseen. Täydellinen ei tarkoita sitä, että ihminen olisi virheetön, ärsyttämätön ja kaikesta kanssani samaa mieltä. Virheet yms. ovat osa täydellisyyttä. Tunnen että meillä on tämän täydellisen ehdokkaan kanssa suht samanlainen ajatusmaailma. Näin olen sitten kehittänyt itselleni Ongelma vaaleista. ;D

Minun pitänee ruveta miettimään miten pääsen syömään. Varmaan täytyy pistää lappu luukulle "Olen lounaalla. Palaan klo 11.15. (tai mikä aika nyt sitt sattuu mieleen juohtumaan ;)).