Näinpä vallan merkillistä unta!

Kaikkein merkillisintä siinä oli se, että se oli hyvin todentuntuinen. Tiedättekö kun aika usein kun näkee unta niin näkee sen niin kuin katselisi filmiä, ja näkee myös itsensä kokonaan. Tässä unessa minä katselin omien silmien läpi ja näin itsestäni sen mitä nyt normaalistikin näkee jos ei peiliin katso.

Ihan kaikkea en kyllä muista. Jossain talossa olin. Sinne tuli joku heavy/rockhemmo, joku muusikko joka ei nyt ihan julkkis ollut olevinaan mutta kuitenkin silleen että sillä vähän nimeä oli. Joku sanoi minulle sen nimenkin (en vaan muista sitä) ja totesi perään "Te sopisitte hyvin yhteen." Mä olin että just joo heh heh, jopas vitsin murjaisit. Sitt mä olin jostain syytä menossa suihkuun/saunaan äitini kanssa. Se hemmo tuli sieltä suihkun puolelta pukuhuoneeseen ja kuivaili itseään. Ja me vaan äidin kanssa tyynesti riisuttiin. Nauru Jotain lyriikka se hemmo heitti mun perään, mutten muista enää mitä se oli. Mä mulkaisin sitä alta kulmain aika pahasti. Tosi ärsyttävä tyyppi. No mä selvisin sieltä saunasta/suihkusta poiskin ja tongin kirjahyllyä ja etsin jotain kirjaa. Se hemmo soitti jotain musiikkia aika kovaa ja minä tunsin biisit ja lauleskelin mukana. Ja yhtäkkiä huone oli täynnä sähkö ja tiesin että se hemmo oli samassa huoneessa. Oikein niskakarvat nousi pystyyn! Mä päätin että en ole huomavinaankaan ja olin edelleen etsivinäni sitä kirjaa vaikka en enää yhtään muistanut mitä etsin Nauru Se hemmo kysyi jonkun ajan päästä onko hyvää musiikkia (kun mä siis edelleen lauleskelin myös) ja mä äänähdin siihen jotain myöntävästi. Ja mua ärsytti ihan kamalasti se että se hemmo suhtautui tilanteeseen (ja minuun) kauhean huvittuneesti. Ihan sama kuin olisi sanonut "turhaan siinä pyristelet, asiat tapahtuvat sittenkin" Huuto Että olikin raivostuttava tyyppi!!

Että tässä sitt vissiin odotellaan että tapahtuu jotain mille minä en voi yhtään mitään vaikka yritänkin olla niin kuin en tietäisi mitä on tapahtumassa. Uusi työpaikka? Tms?