Elämä on kummallista. Silloin kun olin jotain 12 vee, Yö oli kova sana, ja sitä kuuntelin paljon. Silloiset biisit osaan edelleen suurinpiirtein ulkoa. Sitten meni vuosia etten juurikaan kuunnellut Yötä. Nyt se iskee taas aika kovasti. Uusi single "Loisto" on loistava! =D

Asiasta toiseen...

Viime aikoina oma perhe on tuntunut niin rakkaalle. Yllättävä tunne. Ehkä mun aivoissa on tapahtunut jotain =P Olipa elämässäni mitä sivujuonteita tahansa niin pojat ja mies ovat kuitenkin ne tärkeimmät.

Elämääni saa mahtua rakkautta ja ihmisiä.  En ole koskaan uskonut siihen että ihmiselle on olemassa se yksi ja ainoa oikea. Elämässä on kysy valinnoista ja sopimuksista. Vaikka nykyinen parisuhde on aika ajoin ahdistanut ja tuntunut pahalle, uskon että olen jatkossakin kiitollinen siitä että olen kuitenkin pysynyt parisuhteessani. Noh, se ei kuitenkaan tarkoita sitä etteikö minulla olisi helliä ja rakastavia tunteita myös muita kohtaan... =D