Olen ollut tämän viikon poikien kanssa syyslomalla. Ollaan oltu rennosti kotona. Surffailtu netissä, vähän ulkoiltu sateisesta säästä huolimatta (ainakin koiran ulkoituksen verran), siivoiltu hyvin vähän, käyty kylpylässä uimassa, pitseriassa syömässä...

Minun loma jatkuu vielä maanantain ja tiistain.

Minulla ei ole mitään haluja palata töihin. Toki sinne menen takaisin, ja olen kiitolllinen siitä että minulla on työpaikka. Mutta se numeroiden pyörittely tietokoneen ruudulla ei oikein innosta ja inspiroi. Ongelma on se etten tiedä mikä olisi sellaista työtä joka inspiroisi minua! En osaa oikestaan muuta kuin sitä numeroiden pyörittelyä, enkä sitäkään kovin hyvin.

Olen aina ollut sitä mieltä, että töissä pitää olla mukavaa, viihtyisää ja sen tulee inspiroida. Tämän hetkinen työni ei vastaa näitä mielikuvia. Ehkä minä joskus löydän sen oman paikkani työelämässä...