Toissa yönä näin unta että olin työpaikan pihalla aamun koitteessa ja yhtäkkiä taivaalla lensi suuri parvi valkoisia lintuja. Ainakin osa niistä oli lokkeja, sillä yksi niistä lensi kaartelemaan mun ympärille ja jostain syystä takertui jalastaan mun hiuksiin! No, kyllä se saatiin irti. =) Siinä ulkoseinällä oli 2 pienen pientä reppua joista toinen oli minun ja minä vielä siinä ihmettelin että tähänkös minä olen sen jättäny. Mutta en minä sitä ottanut mukaani.

Viime yönä olin opettajana. =D Ja mulla ei sitten ollut paitaa ... yläosa oli ihan paljaana. Mutta kukaan ei reagoinu siihen mitenkään. Joku vierailija sitten kysäisi että mitäs minä oikeastaan opetan (en kyllä muista mitä vastasin) ja hän huomautti että mulla ei ole paitaa. Minä totesin siihen, että ainiin totta tosiaan, pitäisiköhän pukea paita ennen kun menee ulos =D Selitin vielä siinä että mulla oli ollut kuuma eikä kyllä ollenkaan tullut mieleen että olisi jotenkin erikoista että riisuin paidan. *hirn* Se oli vielä valkoinen paitapusero =O Ja unennäkijä minussa ihmetteli, että aikooko toi laittaa ton paidan ilman rintaliivejä...