Miehellä oli tänään koko päivä liukumavapaata kun ei muuten olisi saatu järjestymään Miikan hoitoa siksi aikaa kun olin haastattelussa. Oli siitä se hyöty, että mies sai porattua reikiä seinään ja nyt on veski/pesuhuoneessa uusi hylly ja eteisen seinässä valmiit reiät uusille kynttilälampeteille. =D

No siis itseasiaan. Olin varttitunti ennen määräaikaa perillä siellä työpaikalla. Heh; oli aika kökkö keli ja toiseksi en ollut ihan varma miten kauan muutenkaan ajan sinne. Ei oo vielä oikein halussa se miten kauan mihinkin ajaa autolla kun on ollut aina julkisen liikenteen varassa. Parempi kuitenkin liian aikaisin kuin että ois myöhästynyt.

Mulla oli ihan "tesavuu-ilmiö" kun menin sinne. Ihan samalla tavalla menin rappusia yläkertaan ja ilmoittauduin luukulla kuin erääseen toiseen työpaikkaan, jonka muuten sitten sain. Rupesi ihan naurattamaan. Tulipahan ainakin iloinen haastateltava paikalle =) Noh, itse haastattelu meni kivasti. Eipä tuo kysellyt mitään ihmeellisiä kysymyksiä. Lähinnä työhistoriaa ja koulutusta. Työhistoria miellytti, samoin se että olin 5. haastateltava ja ainoa jolla oli kokemusta juuri siitä nimenomaisesta ohjelmasta joka heillä on käytössä. Ainoa huono puoli tässä työpaikassa on se, että palkka on mielestäni työtehtäviin nähden aika huono. Vastaavanlaisesta työstä olen pari vuotta sitten saanut  reilu 2 euroa enemmän per tunti ja sen jälkeen on tullut yleiskorotuksia. Noh, eihän mua toki vielä ole valittu työhön ja palkka on joka tapauksessa parempi kuin tämän hetken työmarkkinatuki, vaikka palkasta menee poikien hoitomaksut. Lisäksi työn tekeminen tuo mulle henkistä hyvinvointia.

Ensi viikolla saan tietää miten tämän työpaikan kanssa on käynyt.