" Minä avaan syömmeni selälleen
ja annan päivän paistaa.
Minä tahdon kylpeä joka veen,
ja joka marjan maistaa.

Minun mielessäni on juhannus,
ja juhla ja mittumaari,
ja jos minä illoin itkenkin,
niin siellä on sateenkaari."
- Eino Leino -


Kaikille meille oikein mukavaa juhannusta vaikka sää ei taidakaan kovin kesäinen olla. Annetaan auringon paistaa ainakin sisällämme.

Ei, minä en nyt illoin itke. Tosin tänään olen moneen otteeseen nauranut kyyneleet silmissä kun on jotenkin niin hervotonta touhua ollut. Olen jopa saanut 2 rakkaudentunnustusta... ja ei kerrota mun miehelle kun ne ei kumpikaan tullu siltä ;D Ja ne siis tuli kahdelta eri mieheltä... Toinen oli vaivihkainen huomionosoitus jonka tietysti voi tulkita ihan miten vaan, mutta kyllä minä nyt kuitenkin tulkitsin sen niin että "tykkään sinusta" =) Toinen sanoi ihan suoraan. Noh, sitä ei tietysti voinut sanoa suomeksi, ei tietenkään koska jos sanoo suomeksi "minä rakastan sinua" niin sittenhän se olisi silleen todellisempaa, eikö? ;D