Sä luulet että on tarkoitettu
ettet onnea kohtaa
tai taivaan tähtiin on kirjoitettu
kenen luokse tie johtaa
miten saisin sinut uskomaan
kaikki muuttuu vielä parempaan

”Olen lähelläsi
silloin kun et minua nää
olen lähelläsi
vaikka kaikki muu häviää
anna tunteen viedä vaan
opit kyllä luottamaan
olen lähelläsi
en anna maailman satuttaa”

Jokaista joskus on haavoitettu
sitä elämä toistaa
jokainen kolhu on parannettu
haavat huominen poistaa
joka päivä täytyy uskaltaa
jotta voisi murheet unohtaa

”Olen lähelläsi
silloin kun et minua nää
olen lähelläsi
vaikka kaikki muu häviää
anna tunteen viedä vaan
opit kyllä luottamaan
olen lähelläsi
en anna maailman satuttaa”

C: Kun tiedät kaiken päälle kaatuvan
sen hetken toivon sinun muistavan
minut todempana kuin ketään

”Olen lähelläsi...”

 

 

OLEN LÄHELLÄSI
(Juha Metsäperä)
säv: Petri Somer san: Lasse Wikman