palstailussa. En blogin pitämisessä ;D

Olen jotenkin kurkkuani myöten täynnä sitä, että ko. palstalla saan aina puolustella tapaani elää ja tehdä ja toimia. Ei ole kivaa. Tiedän toimivani monissa asioissa valtavirran vastaisesti. Mutta koen että se on oikein, minun ja perheeni kohdalla.

Ko. pastalla on ollut paljon asioita joihin en ole koskaan sanonut mitään, vaikka minun näkökulmasta ihmiset ovat toimineet ihan hullusti. Olen katsonut että ei kuulu minulle eikä minun tarvitse kommentoida. Noh, ehkä olen sitten ollut liian kiltti =P

Luulen että palstatauko tekee oikein hyvää. Rupean harrastamaan jotain muuta ;D Ja itseasiassa tuleva opiskelu varmasti vie minun aikaani ihan kiitettävästi.

Edit: Lisään vielä että en ole koskaan voinut sietää sitä että joku katsoo asiakseen tietyllä tavalla 'määräillä' minua. "Kyllä sinunkin kannattaisi koska minäkin" ei ole minulle riittävä peruste tehdä jotain. Ja kun sen sanoo tarpeeksi monta kertaa, otan se määräilynä ja painostuksena... ja nousen puolustusasemiin. Suosittelussa kannattaisi tietää millon on ylittänyt tietyn rajan. =)