Kuten ennenkin on tässäkin blogissa tullut todettua: jooga on ihanaa! Ja kamalaa, koska olen huomannut että mulla ei olekaan moniin liikkeisiin vaadittavia lihaksia. =D Ei ihme jos jotkut jutut on ollu mun mielestä inhottavia ja vaikeita enkä ole halunnut niitä tehdä. En ole pystynyt tekemään niitä oikein, koska mulla ei ole siihen tarvittavaa lihasvoimaa! Esim. vatsalihakset ovat olemattomat.

Tämän päiväisen joogan jälkeen tietää tehneensä jotain muuta kuin sohvalla löhöilyä ja tietokoneen ääressä istumista ;D Harjoitus oli niin onnistunut, että loppurentoutuksessa olin niin syvällä että luiskahdin yhteen menneeseen elämään! Silti oli tietoinen nyt-hetkessä. Aluksi en edes tajunnut katselevani jotain, saati mennyttä elämää... Sitten kun rupesi olemaan jääkarhun turkkia tms. niin rupesin vähän ihmettelemään. Ja saman tien tupsahdin takaisin nykytodellisuuteen, mutta rentoutunut olo jatkui. =)

Joogaohjaajani (Miikan kummi) on vakaasti päättänyt, että tänä syksynä hänen joogaryhmänsä löytää vatsalihakset jos ei muuta. Ja mie en ilkee olla yrittämättä. Toisaalta; hyvää se vaan tekee. Ainakin tänään on loistava olla! Saa nähdä miten KA huomenna valittaa, kun ei pääse ylös sängystä ;D