Mähän siis olen yleensä meediotilaisuudessa töissä, mutta toki osallistun kuuntelijanakin.

Oli oikein mielenkiintoista.

Mun kohdalla mielenkiintoista on se että äidinäiti jota en ole koskaan tavannut, on nyt 2 kertaa tullut tuomaan viestiä. Edellisellä kerralla oli viittauksia siihen että hän oli jollain tapaa selväastinen ja tällä kertaa sanottiin että minä olisin luonteeltani vähän kuin hän. Kumpaakaan en voi vahvistaa koska en tosiaankaan ole häntä tuntenut. Mun pitää kysyä äidiltä. Mutta se kuva jonka olen äidinäidistä saanut ei kyllä ollenkaan vastaa tuota...

Isänäiti on käynyt kerran ja hän oli kyllä ihan tuttu jo energiallisestikin.

Tällä kertaa kävi myös setä.

Se mitä tällä kerta viestittiin, että lisää iloa. Mä nauroin että ai vielä lisää :D:D Mutta siinä viitattiin tilanteeseen johon olen kyllästynyt ja että siihenkin sitä iloa voisi tuoda. Samalla kerrottiin, että kuuluu vielä jonkun aikaa ennen kuin tilanne ikään kuin muljahtaa uusille urille, mutta hienoa että olen itse siinä aktiivisesti mukana. Sain myös vahvistusta sille että palaset ovat loksahtaneet kohdilleen kun olemme tänne muuttaneet, paikan energiat ovat vahvat. Ja keväällä rentukoiden kukkiessa asiat alkavat olla siinä pisteessä että se ilo täällä asumisesta purskahtaa ilmoille. Tuli myös viestiä siitä että nyt olen elämän tilanteessa jossa se luonnon voima tulee uudella tavalla, ja lähelle. Lisäksi kuulin että tontilla on luonnonhenkien voimapaikka (joka mun pitänee käydä tarkistamassa että missä kohti se on).