Olin tänään ystävien henkisessä tapaamisessa. Teimme harjoituksia kivillä. Ensin valitsimme kivistä sen joka miellytti eniten. Puhallisimme siitä pois entiset energiat ja laitoimme kiven otsachakralle. Sen jälkeen kiveä joko pidettiin edelleen otsachakralla tai otettiin katseltavaksi. Kivellä oli tarina kerrottavana.

Minun violetinvivahtava kivi näytti minulle taloja, teitä, karttaa, luonnonyrttejä, kasvivärjäystä. Minä näin yhtä mennyttä elämääni jota olen ennenkin nähnyt, mutta silti energiat tuntuivat olevan tässä elämässä. Keskustelimme, että luultavimmin se tarkoittaa että tuon tuosta menneestä elämästä näitä asioita tähän elämään...

Seuraavaksi valitsimme "inhokkikiven". Eli kiven joka ei miellyttänyt. Ja sama operaatio sen kanssa. Minä valitsin tähtimäisen hiekan värisen kiven.

Ja viesti oli: Turhat särmät pitää hio, mutta muistaa että elämässä pitää silti olla särmää =) Elämän pitää myös kukkia, mutta ennenkuin kukkaan puhkeaminen tapahtuu, elämä näyttää särmikkäältä. Hmmm ... mielenkiintoista. =)