Tänään koitti se aamu kun lähdettiin perheen kanssa Joulumarkkinoille. Se on jännä juttu, että vaikka sieltä ei paljon tule ostettua niin silti sinne pitää joka joulu päästä. Viime vuonna en päässyt ja olin ihan surkea sen takia! Seuraksi tuli myös sisareni miehensä kanssa sekä äitini.

Kylläpä siellä olikin sitten taas väkeä. Olin jo etukäteen päättänyt, että jos löydän viime vuonna ostamiani pussinsulkijoita, niin ostan niitä lisää. Ja löytyihän niitä. Mies osti samaisesta paikasta sisarelleen pannunalusia. Kuopus osti itselleen Kalpa-kaulaliinan; tai minä maksoin siitä puolet. Oli aiemmin puhunut valkoisesta kaulaliinasta ja olin yrittänyt sitä etsiä mutten ollut löytänyt sopivaa. Nytpä kaulaliina ongelmakin on ratkaistu! Löysin itselleni hatun. Ihan outoa kun olen vuosia pitänyt vain huiveja... Saas nähdä miten totun sitä pitämään. Pari pientä joululahjaakin vielä ostin. Ja joulusinappia ja kuivattuja hedelmiä. Mies osti suklaata ja pojat pitkiä lakuja.

Pojat kertoivat mummille ja tädille että meillä on ihme talo. Ajoittain meille vaan ilmestyy joulujuttuja, kuten esim. viime yönä vessaan oli ilmestynyt tonttu! laugh

Autoilla onnistuttiin aika hienosti tekemään lahjojen vaihto niin että pojat eivät hoksanneet mitään. Tai jos hoksasivat, niin ainakin ne osasivat loistavasti teeskennellä että eivät huomanneet mitään.