Minulla oli tänään chakrojen tasapainotus/korjaus. Sen teki Juha Tulkki. Kuulemma suht kohdallaan kaikki, mutta eniten korjaamista vaativat juurichakra ja kurkkuchakra. Juurichakrasta ilmeni lähinnä voimavarojaa hajautumista. Kurkkuchakrahan on ilmaisun keskus, ja minulla ongelmia on lähinnä siinä etten arvosta sanomaani, ilmaisuani. Eipä tullut yllätyksenä. Lisäksi Juha "kuunteli" sydäntäni ja sanoi että siellä pieni tyttö huutaa: "Kukaan ei kuuntele minua!" No niinhän se huutaakin, en väitä vastaan. Tuon nyt voi tulkita kahdella tavalla. 1. Minä koen että kukaan ei kuuntele minua. 2. Minä en kuuntele itseäni. Juha puhui lähinnä siitä, että koen ettei minua kuunnella koska en osaa ajatella niin että se mitä sanon on arvokasta.

Sanoi ihan suoraan, että minulla on taipumus saada burn out. Ja uskon sen oikein hyvin. Olen jo tässä pikku hiljaa ruvennut miettimään mitä aktiviteetteja karsisin ja olen karsinutkin. Juha antoi hyvä neuvon: pitää ajatella saanko minä itse siitä jotain.